Politica de retur
Te rog sa completezi formularul de mai jos cu mare atentie pentru a te asigura ca primim informatiile corecte pentru a realiza returul.
IMPORTANT – Pentru că ne dorim siguranța dumneavoastră, cât și a angajaților noștri, în această perioadă am decis extinderea termenului de retur la 30 de zile, astfel încât să evităm fluxul mare de colete. Vă asigurăm că returul dvs va fi procesat și după perioada de criză, respectând condițiile necesare pentru acceptarea unui retur ( produsul să fie în stare corespunzătoare, cu toate etichetele atașate). Nimic nu este mai important acum decât sănătatea noastră și a celor din jur.
POLITICA DE RETURNARE
Vrei să returnezi un produs? Nici o problemă! Ai două opțiuni:
1. Retur în magazin – valabil doar pentru achizițiile din magazinul online
Pentru produsele achiziționate online, acceptăm retururi și în magazinele noastre fizice MAX si COCO din PLOIESTI și din BRAILA. În cazul returnării coletelor în magazin, rambursarea se va face tot în contul bancar indicat în formularul de retur. Și în acest caz aveți nevoie de documetele enumerate mai sus. Veți semna un proces de predare-primire colet în momentul în care predați produsele într-unul din magazinele noastre. O să primiți și dvs o copie. ATENȚIE! Rambursarea pentru retur în magazin NU se va face în numerar! Procedura este aceeași ca la returul online. Este necesară prezența fizică în magazin pentru retur! ( Factura + formularul de retur se pot printa de către dvs sau trimite pe adresa de e-mail a magazinului în care se face schimbul,spre completare de către dvs. În cazul în care nu mai dețineți aceste documente din diverse considerente, vă rugăm să ne contactați pe emailul: customer@maxcoco.ro și să solicitați retrimiterea lor. )
2. Ai posibilitatea rambursării integrale prin magazinul nostru online.
Pachetul tău ar trebui să conțină
a.Produsul returnat.
b. Formularul de retur, completat cu informațiile cerute.
Vom returna suma corespunzătoare în contul bancar indicat de către tine în formularul de retur. ( Factura + formularul de retur se trimit pe adresa de e-mail furnizată de către tine în formularul de comandă. În cazul în care nu mai dețineți aceste documente din diverse considerente, vă rugăm să ne contactați pe emailul customer@maxcoco.ro și să solicitați retrimiterea lor. )
c. Opțional poți atașa factura.
Poți returna produsul folosind orice companie de curierat dorești. Plata transportului este responsabilitatea clientului în acest caz.
Nu uitați :
- Retururile pot fi acceptate în mai puțin de 30 zile calendaristice, din ziua primirii coletului. Este necesar ca produsul să fie în stare excelentă, însoțit de etichete, formular.
- Rambursarea se va face în 8-10 zile lucrătoare din ziua primirii produsului. Acest lucru se datorează faptului că produsele returnate vor trece controlul calității.În cazul în care produsul nu va fi găsit în stare excelentă, clientul va fi contactat, iar rambursarea sau schimbul nu va fi posibil.
- Toate coletele vor fi trimise la următoarea adresă (excepție face returul în magazin)
Str: Targovistei nr.10 Ploiesti
Cod poștal: 100299
* Factura și formularul de retur se vor trimite pe adresa de e-mail menționată de către dvs în formularul de comandă, de aceea este foarte important ca aceasta să fie una validă și corect tastată. ( factura + formularul de retur se pot printa de către dvs sau trimite pe adresa de e-mail a magazinului în care se face schimbul, spre completare de către dvs). În cazul în care nu mai dețineți aceste documente din diverse considerente, vă rugăm să ne contactați la adresa de email customer@maxcoco.ro și să solicitați retrimiterea lor.